41st NewsExpress Article
by LEX Tupas

Sibling Relationships

Just recently, me, my only sister and my brother-in-law with their children plus my uncle went out of town to take a much needed break and a last minute R&R for the tail end of the summer season. It was a different kind of vacation for me since what I value the most out of the experience was not the vacation venue or the gimmicks in the place but the bonding time I had with my family members especially my sis.
Ang akun nga mga utod may ila na nga mga pamilya. Ang nabilin na lang nga wala pa sang asawa kag kabataan ako kag akun nga utod bag-o sa akun. Halin sang nagpakasal na kag may kabuhi(palangabuhi-an) na nga ila ang iban ko nga mga utod, medyo masako na ang amun mga kabuhi kag wala na gid kami gakita-ay pareho sang una. Daw mahidlaw ka man sang tini-on nga ara kami tanan sa isa ka puluy-an kag updanay pirmi kag gaka-on pa midnight snack sadto.
Now, that all of us in the family are already of age, it feels good just to spend some time with my siblings once in awhile and bond with them. As they say, family will always be there for you and they will be there to cheer you at your time of glory and cheer you up at the time of loneliness or problems.
Atun gid taga-an sang importansya kag pagpalangga ang atun nga mga utod. Sa akun pa gid sitwasyon, may ara ako sang ginatawag nga “extended family” amu na ang mga utod nga mga tagaSyudad sang Iloilo. Bisan gab-i na o kung Sabado kag Domingo nga tani tini-on ka pagpahuway, ginahatag ko pa ini nga tini-on para sa mga taga Syudad sang Iloilo.
Let us value our personal cheering squad, our family members especially our siblings.
Ini ang inyo amigo, abyan kag primo sa Syudad sang Iloilo, Ang Tingog sang Kabataang Ilonggo nga gaulikid sa katigulangan kag sa kababainhan, gasiling, para sa kauswagan sang Syudad sang Iloilo, UGYON Kabataang Ilonggo, UGYON Iloilo. Ilonggos are worth working and fighting for.
For comments and/or suggestions, email
councilorlextupas@yahoo.com. This also serves as the email used in my account in www.friendster.com.